Jak zoptymalizować zawartość bloga WordPress na Pinterest

Optymalizacja WordPress na Pinterest. Jako użytkownik WordPressa prawdopodobnie słyszałeś o Pintereście i prawie nieziemskiej mocy, jaką posiada, aby przyciągać DARMOWY ruch do Twojej witryny. A jeśli jeszcze nie słyszałeś, zapoznaj się z tym epickim postem omawiającym, w jaki sposób możesz zwiększyć ruch na swojej witrynie WordPress za pomocą Pinteresta .

Nie bez powodu blogerzy i entuzjaści WordPressa mówią o Pintereście jak o mitycznej istocie. Część magii polega na tym, że jest to wyszukiwarka wizualna i platforma mediów społecznościowych. Oznacza to, że doświadczeni użytkownicy mogą wykorzystać moc SEO i możliwości udostępniania w jednym miejscu. Nadal nie konwertujesz na Pinteresta? Cóż, niedługo będziesz!

Teraz zwróciliśmy uwagę na Pinterest… Pinterest jest jedną z najszybciej rozwijających się witryn społecznościowych (co miesiąc ma około 322 miliony aktywnych użytkowników) i jednym z najważniejszych źródeł bezpłatnych odesłań do witryn. Ponadto ludzie zazwyczaj gromadzą się tam, aby przypiąć cenne informacje lub produkty, na które chcą później wydać pieniądze.

Niezależnie od tego, czy polegasz na określonej liczbie miesięcznych wyświetleń witryny, aby osiągnąć przychody z reklam, sprzedaż partnerów lub możliwości sponsorowania, czy też używasz treści bloga do rozpowszechniania informacji o swoich fizycznych lub cyfrowych produktach i usługach, jest tylko jedno pytanie, które musisz zadać Pinterestowi:

„Hej, Pintereście! Czy właśnie zostaliśmy najlepszymi przyjaciółmi?!”

Dlaczego mimo to optymalizować zawartość bloga pod kątem Pinteresta?

Pinterest

Istnieje mnóstwo wyczerpujących przewodników na temat optymalizacji całej witryny WordPress – skonfigurowanie Rich Pins to ważny krok. Najlepiej postępować zgodnie z przewodnikiem, ale aby uzyskać szybkie podsumowanie, najpierw musisz utworzyć konto Pinterest Business lub przekonwertować obecne konto osobiste na firmowe. Następnie wystarczy potwierdzić adres URL swojej witryny. Jeśli używasz wtyczki takiej jak Yoast SEO, jest to bardzo proste – po prostu skopiuj kod z Pinteresta i wklej go w zakładce „Pinterest” w ustawieniach społecznościowych Yoast. Gdy wrócisz do Pinteresta i zakończysz potwierdzanie swojej witryny, będziesz gotowy do korzystania z bogatych pinów!

Jednak, aby ta początkowa ciężka praca się opłaciła, użytkownicy WordPressa muszą również zoptymalizować poszczególne posty na blogu. Pomyśl o tym w ten sposób; nie optymalizowałbyś swojej witryny pod kątem SEO tylko po to, by zapomnieć o pozycjonowaniu kolejnych postów na blogu.

Optymalizacja wpisu na blogu WordPress pod kątem Pinteresta nie wymaga wiele pracy. Podejmując kroki sugerowane poniżej, Twoje treści będą możliwe do przypięcia i bardziej prawdopodobne, że zwiększą liczbę wirtualnych klientów do Twojego postu, a także prawdopodobnie zwiększą liczbę konwersji. Ponadto unikniesz marnowania początkowego wysiłku, który włożyłeś w zapewnienie, że Twoja witryna WordPress jest całkowicie przyjazna dla Pinteresta.

Wszystko o obrazie Kochanie

Pinterest jest głównie wyszukiwarką wizualną, a użytkownicy nie mogą rozpowszechniać treści za pośrednictwem platformy, chyba że zawiera ona obraz. Oznacza to, że jeśli Twoja treść nie zawiera zdjęcia i nie można jej dodać do witryny, tracisz możliwość bezpłatnego ruchu w sieci. To coś w rodzaju „jeśli drzewo spada w lesie, czy wydaje dźwięk?” rozdać.

Powtarzam, nie możesz dodawać treści do Pinteresta bez obrazu, podobnie jak nikt inny.

Ponadto ludzie zwracają uwagę najpierw na grafikę, a po drugie na pisemny opis pod obrazem, ponieważ jest to platforma wizualna. Aby rozwiązać powyższe, możesz dołączyć dowolny stary obraz, aby użytkownicy mogli przypiąć Twoje treści do Pinteresta. Ale dlaczego miałbyś użyć obrazu zoptymalizowanego pod kątem Pinteresta w swoim poście? W ten sposób ludzie częściej przypinają Twój obraz na Pintereście, ponieważ przyciąga on ich uwagę i reklamuje to, co umieściłeś w poście.

Jak stworzyć obraz, który można przypiąć?

Utwórz obraz, który można przypiąć

Co sprawia, że ​​obraz, który można przypiąć? Właściwe wymiary, odpowiedni obraz, w tym tytuł posta na blogu, dodanie szczegółów witryny WordPress i zachowanie całego obrazu na marce. Chwała Bogom Pinteresta, ponieważ jest to o wiele łatwiejsze do osiągnięcia niż się wydaje. Możesz korzystać z istniejących szablonów Canva i pozyskiwać darmowe obrazy z serwisów stacjonarnych, takich jak Unsplash i Pexels. Sam wypróbuj serwis Canva .

Korzystanie z dostosowywalnego szablonu Pinterest oznacza, że ​​wszystko, co musisz zrobić, to edytować tekst, dodać szczegóły WordPress i zmienić kolory. Możesz również zmienić zdjęcie, jeśli chcesz, co jest szczególnie przydatne, jeśli chcesz dołączyć konkretne zdjęcie produktu. Tak czy inaczej, podstawy zostały wykonane za Ciebie, co jest ogromną oszczędnością czasu. Ups!

Dodatkowe uwagi dotyczące grafiki pinów

Jeśli czujesz się wyjątkowo kreatywny i chcesz zrobić zdjęcie samodzielnie, zalecane wymiary (prosto z samego Pinteresta) to 1000 x 1500 pikseli. Idealny obraz pinezki jest pionowy, a przestrzeganie zalecanych rozmiarów zapewni najwyższą jakość obrazu.

Obraz powinien zawierać czytelny tekst, który może być repliką tytułu posta na blogu lub wariantami tego samego motywu. Możesz dodać swoje logo, pod warunkiem, że nie przepełni ono obrazu ani nie umniejsza tytułu. Jednak zdecydowanie zaleca się umieszczenie na obrazie nazwy domeny witryny WordPress. Powinieneś także używać kolorów silnie kojarzących się z Twoją marką.

Gdzie umieścić swój obraz, który można przypiąć?

Gdy przesyłasz obraz z Pinteresta do posta na blogu, kuszące jest, aby był pierwszym obrazem na stronie. Chociaż najlepiej jest umieścić go na początku posta, aby przypomnieć czytelnikom o przypinaniu treści. Nadal będziesz potrzebować najpierw ogólnego polecanego obrazu, który będzie używany jako część domyślnych metadanych Open Graph (jest to obraz, który będzie używany do miniatur w Twojej witrynie, a także do podglądu witryny podczas udostępniania linku w innych serwisy społecznościowe, takie jak Facebook czy Twitter). Aby uzyskać obraz, który można przypiąć, skoncentruj się na pierwszych dwóch akapitach posta. Możesz też edytować podpis, aby powiedzieć na przykład „Hej, przyjaciele, nie zapomnijcie przypiąć mnie na później”. Lub cokolwiek wolisz, oczywiście. Ehm.

Jeśli już napisałeś post związany z bieżącym wpisem, dodaj kolejny obraz, który można przypiąć, aby odesłać ludzi do poprzedniego posta. Możesz umieścić to w poście lub na końcu, aby ludzie mogli czytać treści w swojej witrynie.

Psst, nie zapomnij o tekście alternatywnym.

Nie zapomnij zmienić tekstu alternatywnego obrazu pinezki! Tekst alternatywny jest wyświetlany pod Twoim pinem na Pintereście jako opis. Jeśli użyłeś obrazu stockowego, prawdopodobnie powie on coś w stylu „ktoś trzymający telefon w słoneczny dzień”. Choć brzmi to zabawnie i w ogóle, czy ten opis ma coś wspólnego z Twoim postem?

Zamiast tego dołącz soczyste wprowadzenie do posta, które sprawi, że ludzie będą podekscytowani, gdy zobaczą, jak jest rozpowszechniany za pośrednictwem Pinteresta. Dodatkowo, jeśli masz jakieś słowa kluczowe, zaznaczysz to pole SEO jak mistrz. Oto dwie końcowe wskazówki dotyczące sytuacji z tekstem alternatywnym:

  • Opis na Pintereście może mieć do 500 znaków. Jeśli przekroczysz ten numer, nikt nie będzie mógł przypiąć Twoich treści. Jeepy!
  • Dodaj kilka hashtagów na końcu tekstu. Pinterest jest witryną przyjazną hashtagom, więc nie marnuj okazji, by pojawiać się w określonych wyszukiwaniach hashtagów.

Zachęcaj ludzi do udostępniania Twoich treści

Zachęcaj ludzi do udostępniania Twoich treści

To prosta formuła. Im więcej osób udostępnia treści Twojego bloga na Pintereście, tym większy jest potencjał do zwiększenia ruchu z powrotem do Twojej witryny WordPress. Tak więc oprócz umieszczenia w poście najważniejszego obrazu, który można przypiąć, musisz przypomnieć czytelnikom o uprzejmym udostępnianiu treści.

Jak wiele rzeczy na WordPressie, możesz osiągnąć swój cel za pomocą wtyczki. Chwała starym bogom wtyczek i nowym. Przycisk jQuery Pin It jest popularnym wyborem, ponieważ fraza „Pin It” pojawia się jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki, gdy czytelnicy najeżdżają na Twoje obrazy. Ups! Jeśli korzystasz już z wtyczki Social Warfare, włącz Pinterest jako jedną z platform, które można udostępniać.

Ostatnie słowo na temat optymalizacji treści bloga WordPress na Pinterest

To w zasadzie tworzenie treści 101, ale czasami wszyscy musimy wrócić do podstaw. Pamiętaj, aby Twoje treści były wartościowe. Pomyśl o swoich docelowych odbiorcach i stwórz treści, które przyniosą im korzyści.

Jeśli wykonasz powyższe kroki, aby zoptymalizować swój post na blogu WordPress pod kątem Pinteresta, ale Twoje treści są niskiej jakości lub nie są zgodne z tytułem, ludzie pójdą gdzie indziej bez zapisywania Twoich treści na Pintereście.

Wreszcie bądź konsekwentny. Nie wykonuj powyższych kroków w jednym poście i oczekuj, że wydarzy się magia. Zamiast tego powielaj je na każdym fragmencie treści bloga. Pozostając konsekwentnym, zbierzesz korzyści.

Podziel sie

Dodaj komentarz