Jak zoptymalizować tagi tytułu dla wyszukiwarek

Title-Tag-Optimization
Title-Tag-Optimization

Tagi tytułu stron pomagają zoptymalizować treść dla wyszukiwarek, poprawić współczynniki klikalności (CTR) i zwiększyć ruch w twojej stronie. Jeśli nie optymalizujesz jeszcze każdego tagu tytułu w swojej witrynie, oto przewodnik, jak zacząć.

Omówimy:

  • Co to jest SEO tytuł strony?
  • Różnica między tagiem nagłówka a tagiem tytułu
  • Gdzie pojawia się tag tytułu?
  • Dlaczego tagi tytułu są ważne
  • Jak używać SEO tytułu strony
  • Co zrobić aby w pełni zoptymalizować fragmenty wyszukiwania i społecznościowe?
  • Jak sprawdzić i poprawić SEO tytułu strony

Co to jest SEO w tytule strony?
SEO w tytule strony strategicznie dodaje i optymalizuje unikalne metatagi tytułu na stronie internetowej, aby była bardziej atrakcyjna dla czytelników i wyszukiwarek.

Tagi tytułu są przypisywane do strony poprzez dodanie wiersza kodu HTML: <head><title>Przykładowy tag tytułu</title></head>.

tagi tytułu
Przykładowy tag tytułu

Tagi tytułu różnią się od tagów nagłówka.

Znacznik nagłówka (identyfikowany linią kodu HTML „H1”) to tytuł, który pojawia się na górze strony. W WordPress tagi nagłówków są dodawane do sekcji tytułowej nowego posta lub strony.

 

Znacznik-naglówka
Znacznik nagłówka

Znacznik tytułu (oznaczony wierszem kodu HTML „tytuł”) może być inny lub taki sam jak znacznik nagłówka na stronie i nie pojawia się na stronie z treścią. Zamiast tego jest prezentowany w innych miejscach, które służą do opisywania treści wyszukiwarkom i zapewniają podgląd treści dla czytelników. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, gdzie znajdują się tagi tytułu.

Gdzie pojawia się tag tytułu?

Oto trzy przykłady tytułów stron SEO, które pokazują, gdzie pojawiają się tagi tytułu.

Strony wyników wyszukiwania w wyszukiwarkach

Tag tytułu to nagłówek wyświetlany we fragmencie strony wyników wyszukiwania (SERP) wraz z adresem URL strony i opisem meta.

Tag-tytulu

Fragmenty mediów społecznościowych

Gdy link jest udostępniany w mediach społecznościowych, wypełnia fragment, który pokazuje tag tytułu strony, polecany obraz, adres URL i metaopis.

Fragmenty-mediów-spolecznościowych

 

Karty przeglądarki internetowej

A więc przeglądarka internetowa wyświetla tag tytułu na karcie strony, aby pomóc użytkownikom wrócić do niej, jeśli mają otwartych wiele kart.

Karty-przeglądarki-internetowej

 

Dlaczego tag tytułu jest ważny?

Pozycjonowanie tytułu strony i dodawanie unikalnych tytułów meta do każdej strony witryny jest ważne z dwóch powodów.

  • Pomaga wyszukiwarkom zrozumieć i uszeregować stronę. Dodanie tagów tytułu to najlepsza praktyka SEO . Jest to bardziej prawdopodobne, że przyciągnie wyszukiwarki i poprawi widoczność strony w SERP.
  • Zwiększa CTR i przyciąga więcej użytkowników do twoich treści. 

Jak korzystać z SEO w tytule strony

Teraz, gdy widzisz korzyści płynące z używania SEO tytułów stron, przyjrzyjmy się, jak możesz ulepszyć swoje metatytuły. Każda lista kontrolna SEO powinna zawierać następujące zadania optymalizacji tytułu.

  • Ogranicz długość tagu tytułu do 60 znaków.
  • Użyj docelowego słowa kluczowego na początku tytułu.
  • Utwórz unikalny tag tytułu dla każdej strony w swojej witrynie.
  • Skorzystaj ze sprawdzonych metod pisania nagłówków, które przyciągają uwagę.
  • Powiedz czytelnikowi, dlaczego powinien kliknąć. Komunikuj wartość i korzyści.
  • Zainstaluj narzędzie takie jak Yoast SEO, aby ułatwić dodawanie unikalnych tagów tytułowych do swoich stron.
  • Jeśli masz rozpoznawalną nazwę marki, rozważ użycie jej po frazie nagłówka (przykład: Tytuł strony | Nazwa marki).

Jak w pełni zoptymalizować wyszukiwanie i fragmenty społecznościowe

Tag tytułu to tylko jeden element większej strategii SEO metatagu , która poprawia wygląd strony w wyszukiwarce lub mediach społecznościowych.

Tag-tytulu-strony

Aby jak najlepiej wykorzystać SEO tytułu strony, zoptymalizuj również metaopis i adres URL strony. Ponieważ wszystkie trzy elementy pojawiają się w SERPach i fragmentach z mediów społecznościowych, daje to dodatkową możliwość przyciągnięcia użytkowników i zwiększenia ruchu w witrynie.

Napisz zoptymalizowany opis meta SEO .

  • Użyj swojego docelowego słowa kluczowego na początku notki.
  • Napisz od 135 do 160 znaków.
  • Nie powielaj tego samego opisu meta na wielu stronach.
  • Dołącz wezwanie do działania.
  • Dołącz propozycję wartości.

Utwórz zoptymalizowany adres URL przyjazny dla SEO .

  • Użyj docelowego słowa kluczowego.
  • Odnoszą się do tytułu strony.
  • Nie podawaj znaków specjalnych ani cyfr.
  • Usuń słowa i wyrażenia stop.
  • Niech będzie krótki, czysty i zwięzły.

Jak sprawdzić i poprawić SEO tytułu strony?

Po zoptymalizowaniu metatagu i SEO tytułu strony sprawdź swoją pracę, aby upewnić się, że nie popełniłeś żadnych błędów ani nie przegapiłeś żadnych możliwości optymalizacji.

Wprowadź adres URL swojej strony na przykładowej stronie SEOptimer.com aby przeskanować swoją stronę pod kątem odpowiedniej optymalizacji słów kluczowych , wyglądu SERP i nie tylko. Użyj narzędzia, aby sprawdzić SEO na stronie dla każdego elementu treści, aby upewnić się, że jest w pełni zoptymalizowany pod kątem wyszukiwania.

Jak-sprawdzić-i-poprawić-SEO-tytulu-strony

 

Zobacz również: 12 najważniejszych czynników rankingowych SEO

Teraz wiesz, czym jest SEO w tytule strony i jak możesz go wykorzystać, aby zwiększyć widoczność swojej marki w wyszukiwaniu, poprawić CTR i przyciągnąć więcej czytelników do twoich treści.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *