Blog z Pasją

3 proste sposoby wsparcia na stronie WordPress

Podziel sie

Najlepsze wsparcia na stronie jest kluczowe. Kiedy prowadzisz biznes lub stronę e-commerce musisz zapewnić najlepszą możliwą obsługę klienta. Obejmuje to oferowanie najwyższej jakości usług i wsparcia. Aby to zrobić będziesz potrzebować odpowiednich narzędzi takich jak wtyczki do działu pomocy WordPress.

Możesz wdrożyć system zgłoszeń, skorzystać z czatu na żywo, a nawet stworzyć dedykowane forum. Techniki te stosowane pojedynczo lub w połączeniu upraszczają zadanie zapewnienia doskonałej obsługi klienta.

W tym poście pokrótce omówimy znaczenie oferowania obsługi klienta w swojej stronie internetowej. Następnie zbadamy trzy wspomniane powyżej strategie wraz z wtyczkami pomocy technicznej WordPress, które są wymagane do ich realizacji.

Dlaczego możesz potrzebować wtyczek do działu pomocy technicznej?

WordPress oferuje wiele przydatnych funkcji po rozpakowaniu. Jednak nie zawiera wielu funkcji, które pomagają zapewnić obsługę klienta i rozwiązywania problemów.

Prawdopodobnie jest rzeczą oczywistą że oferowanie wsparcia na stronie  klientom ma kluczowe znaczenie. Aby jednak było to jeszcze jaśniejsze spójrzmy na kilka kluczowych liczb:

  • Tylko firmy w USA stracić około 1,6 biliona dolarów z powodu odchodzenia klientów, ponieważ otrzymali słabą obsługę klienta.
  • Z drugiej strony, 70% niezadowolonych klientów są skłonni kontynuować współpracę z firmą jeśli ich problemy zostaną rozwiązane i jest wsparcie na stronie.
  • Wreszcie, 64% klientów chcą współpracować z firmami, które zapewniają wsparcie w czasie rzeczywistym.

Z tych faktów możemy wyciągnąć kilka ważnych prawd. Po pierwsze, wsparcie na stronie jest kluczowym czynnikiem decydującym o tym czy klienci pozostają i nadal wydają pieniądze w twojej firmie. Po drugie chcą różnych opcji wsparcia, które odpowiadają ich potrzebom – w tym interakcji na żywo. Na szczęście możesz zapewnić im to czego potrzebują, korzystając z odpowiednich wtyczek do działu pomocy Help Desk WordPress.

Jak zapewnić doskonałą obsługę klienta za pomocą wtyczek pomocy technicznej WordPress (3 proste metody)

Poniżej przedstawimy trzy proste sposoby na poprawę obsługi klienta, którą zaoferujesz w swojej witrynie WordPress. Chociaż istnieje kilka opcji jeśli chodzi o wtyczki do pomocy technicznej WordPress, przedstawimy nasze ulubione w każdym przypadku i pokażemy jak je skonfigurować.

Warto również zauważyć że możesz wybrać jedną z poniższych metod lub wszystkie trzy. To naprawdę zależy od twoich wyjątkowych potrzeb.

1. Dodaj ticket (zgłoś problem) jako wsparcie na stronie internetowej

Wspomnieliśmy wcześniej o znaczeniu wsparcia na żywo i wkrótce omówimy tę metodę. Jednak nie zawsze jest możliwe rozwiązanie wszystkich pytań i problemów w czasie rzeczywistym, zwłaszcza jeśli witryna jest duża lub problemy klientów są zwykle złożone. Dzieje się tak również w przypadku bardzo małego zespołu wsparcia.

Z tych powodów dobrym pomysłem jest skonfigurowanie systemu zgłoszeń na swojej stronie. Jest to prosty zorganizowany sposób aby umożliwić klientom przesyłanie zapytań. Możesz zobaczyć wszystko co znajduje się w kolejce i zająć się tym wszystkim w kolejności w jakiej zostały otrzymane (lub przy użyciu dowolnej priorytetyzacji, która jest najlepsza dla twojej firmy).

SupportCandy – Helpdesk & Support Ticket System to jedna z najlepszych wtyczek pomocy technicznej WordPress, która oferuje tę funkcję:

Po instalacja wtyczki przejdź do ustawień:

 

wsparcie

Kliknij Strona wsparcia i możesz wybrać stronę na której zostanie umieszczony formularz zgłoszeniowy.

Pozostałe ekrany zawierają podstawowe informacje o wtyczce i jej opcjach. Gdy skończysz, przejdź do wybranej strony i wklej krótki kod.

Znajdziesz również nową kartę na pulpicie nawigacyjnym o nazwie Wsparcie Plus, gdzie możesz dokładnie dostosować sposób działania swojego systemu biletowego. Jest tu wiele ustawień więc zalecamy sprawdzenie dokumentacja wtyczki po więcej szczegółów.

2. Wdrożenie funkcji czatu na żywo i miej wsparcie na stronie

System zgłoszeń w twojej witrynie jest świetny dla większej liczby klientów pacjentów i tych, którzy mają problemy techniczne, które wymagają przeglądu. Jednak wiele osób będzie oczekiwało szybszych odpowiedzi – zwłaszcza gdy ich pytania są proste.

Czat na żywo pozwala natychmiast odpowiadać klientom zapewniając im pomoc i informacje, których potrzebują tak szybko jak to możliwe. Jeśli masz siłę roboczą wymaganą do szybkiego reagowania to czat na żywo jest doskonałym dodatkiem do większości witryn.

Aby czat na żywo działał, wtyczka WP Live Chat Support o trafnej nazwie to solidne rozwiązanie:

Zainstalowanie wtyczki daje dostęp do nowego pliku Czat na żywo zakładka w panelu z wieloma sekcjami.

Dzieje się tak ponieważ wtyczka jest wysoce konfigurowalna. Jednak nadal możesz szybko skonfigurować i uruchomić jego podstawową funkcjonalność. Wszystko co musisz zrobić to wybrać plik DOBRZE! Zaczynajmy przycisk na dole strony głównej.

Spowoduje to dodanie małej ikony w prawym dolnym rogu każdej strony w twojej witrynie. Kliknięcie go umożliwi odwiedzającym rozpoczęcie czatu na żywo:

W swoim panelu możesz zobaczyć listę wszystkich odwiedzających twoją stronę w tym tych, którzy poprosili o czat. Aby odpowiedzieć na nie wystarczy nacisnąć przycisk Zainicjuj czat.

Oczywiście możesz skonfigurować ustawienia wtyczki tyle, ile chcesz aby twój system czatu na żywo działał w sposób wygodny dla ciebie i twojego zespołu.

Jeśli chcesz zapłacić, możesz również dostać dostęp do aplikacji komputerowych lub mobilnych abyś mógł odpowiadać na wiadomości bez konieczności pracy z pulpitem nawigacyjny WordPress.

3. Utwórz wsparcie na stronie przez forum

Bilety i czaty na żywo są przydatne do interakcji jeden na jeden. Jeśli jednak masz (lub chcesz mieć) aktywną społeczność należy rozważyć stworzenie sposobu w jaki użytkownicy będą sobie pomagać.

Dedykowane forum może być nieocenioną częścią systemu wsparcia twojej strony. Umożliwia odwiedzającym zapoznanie się ze swoimi pytaniami i problemami oraz udzielenie pomocy co pozwala zaoszczędzić mnóstwo czasu i energii. Oczywiście możesz również samodzielnie odpowiadać na pytania na forum. Gdy to zrobisz będziesz oferować porady i rozwiązania, które zostaną trwale zarejestrowane aby inni użytkownicy z tymi samymi problemami mogli szybko znaleźć to czego potrzebują.

Jest sporo wtyczek forum do wyboru. Jednak bbPress jest prawdopodobnie najpopularniejszą opcją i nie bez powodu:

Ta wtyczka sprawia, że ​​utworzenie forum jest szybkie i bezbolesne. Po zainstalowaniu będziesz chciał odwiedzić Fora> Nowe forum w twoim panelu.

Tutaj możesz użyć standardowego edytora WordPress, aby nadać swojemu forum nazwę i opis. Na prawym pasku bocznym możesz także określić, czy forum ma być otwarte i publiczne. Następnie uderz Publikować, a znajdziesz lekkie forum gotowe do przejścia na interfejs:

forum

Możesz też modyfikować sposób działania forów pod Ustawienia> Fora. bbPress może nie być najbardziej konfigurowalną wtyczką, ale jest idealny do szybkiego uzyskania funkcjonalnego, przyjaznego dla użytkownika forum pomocy technicznej.

Wniosek

Wsparcie odgrywa ogromną rolę w tym jak zarówno potencjalni jak i obecni klienci postrzegają twoją stronę. Dlatego ważne jest aby zaoferować szereg solidnych opcji wsparcia na swojej stronie internetowej aby zapewnić szybką pomoc w dowolnym formacie jaki preferuje dany użytkownik. Na szczęście nie jest to trudne z odpowiednimi wtyczkami pomocy technicznej WordPress.

Te trzy kanały i wsparcie na stronie są warte rozważenia w witrynie WordPress.

  1. Dodaj system pomocy do swojej strony internetowej.
  2. Zaimplementuj funkcję czatu na żywo .
  3. Utwórz dedykowane forum pomocy .

Czy masz jakieś pytania dotyczące korzystania z wtyczek pomocy technicznej WordPress? Zapytaj w sekcji komentarzy poniżej!

Może inne tematy?

Mapa strony (7 niesamowitych wtyczek WordPress)

5 najlepszych darmowych wtyczek Galerii WordPress: Praktyczne porównanie


Podziel sie

Dodaj komentarz